Platinum Forex Handelsinvesteringar


VÄLKOMMEN TILL PLATINUM INVESTMENTS. Short term trading handlar om att hantera risker och med valutamarknaden blir det ännu mer kritiskt att du gör denna risk kan hanteras inte bara genom att titta på dina positioner och växellåda du har använt men också genom att bedöma volatilitetsrisken i de valutor du väljer. Vi fokuserar endast på de stora valutaparen, dvs EURO, GBP, AUD Dessa par har nyckelegenskaper som vi letar efter, vilket ger oss större synlighet och förutsägbarhet med avseende på framtida valutapris, använder flera metoder för bekräftelse dvs teknisk analys innan vi tar den särskilda handeln. TRADE FREKVENS. Det finns en fruktansvärd missuppfattning att för att vara en framgångsrik näringsidkare måste du handla varje timme på dagen. Det här är helt enkelt inte sant och är en väg till kapitalförstöring enligt vår åsikt Vårt mål är att hitta några bra affärer varje dag för dig som genererar blygsam avkastning men multiplicerat över en 12 månaders tidsrama bidrar till en stark outperformance. Our mål är twofol d För det första att skydda din tillgång som det här är vad vi är en kapitalförvaltning genomföra utmärkta kvalitetsaffärer som säkerhetskopieras av en förnuftig resonemang och god bedömning som ger dig den information du behöver för att förstå grunden för varje handel som har tagits av oss för det andra riskera mindre och tjäna mer vinst, så att vi inte får de stora svängningarna i vinster och förluster. Integritet, diskretion och beredskap är avgörande när det gäller kapitalförvaltning Som en oberoende kapitalförvaltningskonsult är vi vid Platinum Investments inte knutna till banker eller andra leverantörer av investeringstjänster Vårt beslut att inleda samarbete med andra parter styrs av frågor om kvalitets - och avkastningskriterier för att förverkliga dina intressen och uppnå dina mål. Vi sammanfattar grunden för vårt arbete i tre riktlinjer. Våra professionella konsulter och personal sätter butik på kompetens och kompetens inom sina olika områden Vi representerar således kunskaper i alla inve stämningsfrågor. Vi är oberoende av banker och andra investeringsleverantörer Vi tillhandahåller vägledning om handlingsplaner endast i frågor där vi är fullt kompetenta för att säkerställa att våra kunders mål uppnås. Personlig support. Vi ägnar stor uppmärksamhet åt det personliga stöd som vi råd med våra kunder Vi kräver skräddarsydda kapitalhanteringslösningar för att vara i våra kunders bästa. Vill du träffa oss personligen. Vi kommer gärna att undersöka möjligheterna för era framtida investeringsstrategier i ett personligt samråd. DEN PLATINUMFEX GROUP. Welcome till den fantastiska världen av Forex Trading På Platinum Forex Group är vi fast beslutna att träna individer för att vara mycket framgångsrika oberoende valutahandlare. På nolltid kommer du att ha färdigheter att ha en fantastisk handelsaffär som du kommer att hitta för att vara Det ultimata förmögenhetsskapande fordonet Vad är FOREX Utländska valutamarknaderna omsätter cirka 3 biljoner USD dagligen Det är de största marknaderna överlägset För ex är handel med valutor från olika länder genom att finansiellt bli en framgångsrik Forex Trader du kan få en del av åtgärden på dessa mycket lukrativa och spännande marknader Vi visar dig hur du kan 1 Tjäna omedelbart över genomsnittlig månadslön 2 Handel hemifrån eller var som helst i världen 3 Behöver bara en liten summa pengar för att öppna ditt handelskonto 4 Handla bara de timmar som passar dig 5 Ha ett lönsamt handelskonto, ingen försäljning eller produkter 6 Ha sann frihet äkta rikedom 8 Ha mycket effektiv handelsutbildning och färdigheter. Vi gör det i en 2 stegs process 1 Vi lär dig hur du blir en självständig Forex får ett demokonto och personlig träning.2 Vi öppnar ett koncernhandelskonto för dig så att proffs börjar tjäna pengar för dig medan du är upptagen lärande När du är bekväm att gå på egen hand kan du överföra allt eget kapital och vinst på ditt konto till ditt nya oberoende konto. Välkommen till PLATINUM FOREX GROUP. ACHIEVE NEW HEIGHTS IN WEALTH C REATION. YOUR ADVANCEMENT. OUR BENÄMNING. DU VILL LÄR OM FOREX. Det här är vad våra kunder har att säga om Platinum Forex Group. Lite visste jag att Forex värld skulle förändra mitt liv Tack vare PFG som gav mig praktisk träning var forex lättare för mig att tolka och förstå vänlig, mycket professionell och mycket stödjande personal vid PFG, bara en telefon Ring för att hjälpa till med problem Easy Forex Trade Account är perfekt för den person som vill ha kontroll över sin egen finansiering. Med rätt utbildning och vägledning från PFG kommer du att kunna handla och bestämma din Egen inkomst Forex Trading erbjuder enorma ekonomiska möjligheter för varje enskild Forex ändrat mitt liv så mycket att jag kan spendera mer tid med min familj, jag själv och gör saker som jag älskar. Inga längre arbetstid, skift, arbete över helger eller helgdagar och kämpar Med chefen för en löneökning Jag är nu i stånd att gå i pension vid 45 års ålder Hur är det Med bara en bärbar dator och anslutning till internet kan du handla bekvämt i ditt eget hem eller från en Nywhere i världen PFG lärde mig också mer än forex, jag har en bättre förståelse för personlig ekonomisk förvaltning och disciplin på många områden i mitt liv Under min promenad med PFG själv och personal bygger en nära potential och möjligheter i forex är oändliga Forex förändrade Mitt liv och kan förändras ditt Ge PFG ett samtal idag. Rowan Gie Cape Town. Jag har varit mycket imponerad av företagets professionalism, deras Forex-utbildning är en på en och jag lärde mig mycket om Forex Markets. Tamara Marais.

Comments

Popular Posts